Simple

Gillar dessa enkla men fina halsband med budskap från Kyssjohanna/Dogeared.
Dessa är alla i silver men med ett guldöverdrag och kostar runt 500-600kr.
 
 
När det kommer till smycken så gillar jag antingen less is more eller more is more. Skulle i alla fall inte säga nej till I ♥ you! hjärtat (hintar lite diskret till pojkvännen). 
 
God Natt på Er!
 
1 Jenny:

skriven

Åh superfina! Älskar den i mitten längst ner :)

2 Elin Kling:

skriven

SUPER fina! Funderar också på att köpa ett sånt! <3

3 Felicia Karlström:

skriven

Oh ska önska mig ett sånt halsband i studentpresent! :)

4 Modemix/Sheima:

skriven

Fina i sin enkelhet :)

5 Jenny:

skriven

åh vad fina! tror jag ska köpa den där med Sister, till min syster, tack för tipset!:D

Svar: Ja gör det, den är jättefin! :)
Amanda

6 *:

skriven

Hihi, har också hintat om dessa till min pojkvän. Tror dock att jag måste hinta lite tydligare för än så länge verkar han ej ha förstått :P

Svar: Haha, nej pojkvänner brukar oftast inte uppfatta subtila hintar ;) Man måste oftast vara ganska så tydligt!
Amanda

7 Turid:

skriven

Jättefina hjärtan!

Kommentera här: