Recension: theBalm Betty-Lou Manizer

Klickade ju hem detta solpuder för ett tag sedan. 
Och vad tycker jag då? Dessvärre är jag fortfarande lite för blek för att det ska fungera bra på mig, men så fort jag har fått lite färg kommer denna bli en favorit! 
 
För det första, hur söt är inte förpackningen (sånt är viktigt, ja).
 
Själva solpudret i sig är skimrande och ger en väldigt fin glow till huden. 
Något som jag verkligen gillar med denna produkt är att den smälter ihop så fint med huden, även om den blir lite för mörk på mig just nu. 
 
Har även använt denna som ögonskugga vilket också fungerar bra. Man behöver bara ta ytterst lite åt gången då denna produkt är väldigt välpigmenterat. Med andra ord kommer denna dosa räcka en evighet!
 
Allt som allt, en fantastisk produkt till sommaren, men inget för den som inte tycker om skimmer. 
 
Jag beställde mitt från Eleven
 
1 Elin Jonsson:

skriven

Sv; Visst är det! :)

2 astrid:

skriven

jättesöt förpackning.
sv: tack så mycket :)

Kommentera här: