One of those days

Idag har jag haft maximal otur när det gäller min klädsel. Det första jag gör på morgonen är att dra sönder byxorna i ena skärphållaren (eller vad det nu heter...), tack och lov så syns det inte. På vägen hem från jobbet så råkade jag slita av ena bandet baktill på ena skon, men det går nog att fixa!
Klantig, or what?!
 
 
Jag hade i alla fall på min en jacka från Vero Moda, tröja från Benneton, halsband från Bikbok, jeans från Zara och skor från London / Primark. 
 
1 Ida:

skriven

Sv: Ja, visst är dem! Kolla gärna min tumblr: http://idacronqvist.tumblr.com/

Nice outfit btw! Fina färgkombinationer :)

2 Felicia Karlström:

skriven

Snyggo! :)

3 Ine:

skriven

Så fin! :)

4 Elin:

skriven

Tack desamma snygging!!

5 Natalie:

skriven

Snygga jeans!

Svar: Tack!

6 Madeleine Jonsson:

skriven

Tack :D Det känns riktigt roligt och spännande! Tråkigt med en sån dag men jäkligt snygg outfit!

Svar: Det förstår jag! Kommer ihåg när jag köpte min, hade bara inredning på hjärnan i flera månader ;) Tack!
Amanda

7 natalie:

skriven

åh vilka fina jeans! härlig färg!

8 Erika:

skriven

Snygg!
Jag har gjort exakt likadant på ett par svarta byxor, ena hänget baktill på väldigt låga byxor så gäller man har svarta trosor och tröja som hänger över :-)

Kommentera här: