On my (luxury) wishlist

Dessa tre saker suktar jag lite extra efter just nu!
 
 
När skatteåterbärgningen kommer blir det antingen en klocka eller en Louis Vuitton väska. Planerar att köpa min här då jag tycker att den är mycket snyggare som vintage än som ny. Måste bara vänta tills de får in ett bra exemplar!
 
 
1 Kajsa Johansson:

skriven

Klockan är riktigt snygg!!

2 amanda:

skriven

snygg klocka!

3 amanda:

skriven

måste varna dig för affordable luxury. Jag köpte en LV noe där i juli förra året. Mina tankar gick som dina: Vintage är snyggare än en ny... Köpte en från Affordable luxury som sagt och betalade ca 3800 kr, dvs ganska mycket. När jag fick väskan såg den ut att vara i gott skick, så jag började använda den. Men då väskan är brun och jag ofta föredrar svarta väskor blev den inte använd jättemycket under sommaren och hösten. Blev därför riktigt ledsen när jag insåg i december att hela axelbandet höll på att gå av. Lädret var så torrt så torrt.. jag bad en skomakare som kan väskor att kolla på den. Han sa att lädret var uttorkat sedan länge och att det därför gått av. Ringde då till Affordable luxury och dom var hemskt otrevliga. Kvinnan nästan skällde på mig och sa att har jag köpt vintage så har jag... Varpå jag sa att det inte är rimligt att betala nästan 4000 för en väska som knappt gick att använda i 6 mån. Hon blev bara argare och argare och tillslut gav jag upp. Så inget mer affordable luxury för mig!

Svar: Vad tråkigt att höra! Så ska man ju aldrig bli bemött i en butik. Jag får hoppas på att samma sak inte händer med min och be dem att kontrollera väskan extra noga! Tack för din kommentar, ska tänka över det extra noga nu! Hoppas väskan går att laga :)
Amanda

Kommentera här: