London shopping: Part Two

Det som jag är överlägset gladast för är denna (efterlängtade) väska från Michael Kors. Jag har letat efter den svarta med gulddetaljer huuuur länge som helst och till slut hittade jag den inne på Selfridges.
 
 
Modellen heter Hamilton Large Tote, och den gick på lite drygt 3000kr. 
 
Jag kan säga att jag var helt i extas inne på Selfridges, oh så mycket snyggt (och dyrt).
Blev så otroligt glad att jag äntligen hittade denna väska också. Enligt mig är den helt perfekt.Stor och klassisk modell utan att bli tråkig. 
 
You like?
 
1 yasmine modell mamma och fru:

skriven

snygg me like

2 emma.:

skriven

snygg!

3 JUNITJEJ:

skriven

Vilken snygg väska!

4 Elin:

skriven

Sjukt söt blogg, och bloggerska för den delen!! kika gärna in på min blogg och släng in en kommentar, kram!:)

5 mlie:

skriven

snygg :)

6 Jonna Rosenblad:

skriven

Dööösnygg är den!!

Svar: Tack, jag är så nöjd :)
Amanda

7 *:

skriven

OMG!!! Jag vill också!! ;)

Ha en underbar fredag!!

Svar: Haha, ja, jag är såå glad över den! :) Detsamma! <3
Amanda

8 michelle soleil:

skriven

hely klart bästa väskan jag ägt, vet inte varför, men den känns så speciell bara på något sätt! Sen är den ju givetvis galet snygg :)

Svar: Ja, känns som den perfekta vardagsväskan! Jag är sjukt nöjd :)
Amanda

9 Matildaz:

skriven

så himla fin!

Kommentera här: