Färg på benen

Något som jag tycker är riktigt snyggt till våren är färgade jeans. Har ett par mintgröna från Zara och ett par vita från Bikbok som jag mer eller mindre bodde i förra året. Är dock sugen på ett par ljust rosa också!
 
Hittade en hel del snyggt på Nelly;
 
Vad tycker ni? Ska jag slå till på de ljusrosa från DrDenim?
 
1 MajaLinnéa:

skriven

Åh, så fint med ljusrosa byxor! så ja haha... slå till! :)

2 Hanna Hussein:

skriven

Halloj!
Åhh vilken bra blogg!
Skulle bli glad om du kanske kollade in min också?
Ha det grymt, kram!

3 Hanna Hussein:

skriven

Halloj!
Åhh vilken bra blogg!
Skulle bli glad om du kanske kollade in min också?
Ha det grymt, kram!

4 Karin O:

skriven

Väldigt snyggt med vita såhär års också:)

5 *:

skriven

Alla är jättesnygga!! Jag köpte mig vita, korall och beiga på Cubus när de hade kampanj på dem. De sitter superskönt, mjuka men ändå tighta. Ett tips! :)

(http://livelearnlove.blogg.se/2013/april/shoppingtips-vecka-16.html)

Svar: Tack för tipset!
Amanda

6 KMstyle:

skriven

ja gör det! dom var riktigt fina :)

7 Jonna Rosenblad:

skriven

Absolut! Det är sjuktsnyggt med ljusrosa jeans!! :)

Kommentera här: