Denim

Sprang på bilden till höger på Angelica Blick på tumblr och det slog mig hur snyggt det är med en lite längre jeanskjol. Jag har en kortare variant som jag verkligen gillar nu på våren och somaren men är verkligen sugen på att haffa en längre variant nu!
 
Dessa är från Zara och Lindex och jag skulle matcha ungefär som på bilderna ovan med en vit skjorta och ett par högklackade skor. 
 
Vad tycker ni?
 
 
1 Thea:

skriven

Snyggt!
Kolla gärna in på min blogg :)
//Thea

2 Linda Johansson:

skriven

supersnyggt måste jag säga, inget som jag har tänkt på förut men det ser ju superbra ut!

3 Daniella:

skriven

Jag är inte så förjust i jeanskjolar men de här modellerna var skitsnygga, Angelica's outfit var superfin!

Sv: Tack :D

4 Carro - trebarns mamman på Gran Canaria!:

skriven

Åh det var ju riktigt snyggt!!

5 Mathilda Blomberg:

skriven

Snyggt! Var hittade du din korta?? Jag är på jakt efter en och har hittills bara hittat från Hollister/A&F... har du tips?

Svar: Jag har två stycken, en från BikBok och en från Vila men de är köpta förra året! Den från BikBok är dock för liten :/ Hur vill du att den ska se ut?
Amanda

6 Mathilda Blomberg:

skriven

Vad har du för storlek i den? Någon du kanske kan tänka dig sälja??

Kan tänka mig någon i denna stilen, absolut! (http://eu.hollisterco.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?parentCategoryId=85348&catalogId=11558&categoryId=85348&langId=-1&productId=1068428&storeId=19158&topCategoryId=85265&seq=01) Dock har jag inte vägarna förbi Stockholm på ett tag och är sådär med att beställa...

Svar: Den är i Small, men liten i storleken. Absolut, jag kan mejla dig bilder och mått, vad har du för mejladress? :)
Amanda

7 Mathilda:

skriven

Tack vad snällt!! [email protected] :)

Svar: Mejlat nu :)
Amanda

Kommentera här: