My dream

Någon dag så vill jag bo i en vindsvåning med en härlig takterass. Älskar känslan som snedtaken och balkarna ger, släng in vita gamla stenväggar och en öppen spis också så är det perfektion! Ge det fyra-fem år så kommer ni hitta mig i en pärla på söder med utsikt över takåsarna.
 
 
Alla bilder är tagna från bostäder som ligger ute på hemnet just nu!
 
 
1 Elin:

skriven

gud så härligt, skulle inte tackat nej asså!
sv: ja eller hur, fräscht känns det också haha :)!

2 Modejuvel:

skriven

Så himla fint!! Brukar också titta på Hemnet och drömma mig bort.. :)

3 Malin:

skriven

Åhhhh så fina lägenheter!! Vill ha allihop!!;)
Kram

Svar: Eller hur! Så jäkla fantastiskt!
Amanda

4 En flicka som är stark:

skriven

Så himla fint!

5 Ida:

skriven

Ja sådär skulle man ju inte tacka nej till att bo!

6 tess:

skriven

Hemnet är en bra drömsida :)

Svar: Ja, den bästa! Kan fastna i flera timmar :)
Amanda

7 Karin O:

skriven

Ser fantastiskt ut!

8 Julia:

skriven

Åhh så fint!:)

9 moa:

skriven

Gud vad fiiint! Hemnet är en sjukt bra inspo sida för inredning :)

Svar: Jag vet! Man kan fastna i timmar :)
Amanda

10 Astrid:

skriven

^h va underbart! hade inte tackat nej till något av de ställena haha

11 Linnea:

skriven

Åh det vill jag också! :)

Kommentera här: