Morgonkaffe

Morgonstund har guld i mund, säger man ju (konstigt ordspråk för övrigt, vad betyder mund liksom?). Imorse stämde det dock, drack mitt morgonkaffe ute på balkongen och solen värmde fast klockan bara var halv nio på morgonen.
 
Känns som att det kommer bli en fin dag!
(supertajta jeans kanske inte var en hit dock..)
 
1 jennifer:

skriven

Tack så mycket!!

2 Emma - Pluggar till FOTOGRAF:

skriven

Snygga solbrillor! :)

Ska vi följa varandra på bloglovin? :)

3 Anna:

skriven

Kaffe är ljuvligt, värmande sol likaså, men att morgnar skulle innehålla guld ställer jag mig tveksam till:)! (Mund är ett gammalt ord för mun)

Svar: Haha, jag är benägen att hålla med dig, Men just denna morgon var fin!
Amanda

4 B R O W N S U G A R:

skriven

Åh vad fint hår!

Svar: Åh tack! Själv är jag supertrött på det..
Amanda

5 Malin:

skriven

Snygga du!!

Svar: Åh tack detsamma!
Amanda

Kommentera här: