Ivy Revel

Vad tycker ni om Kenzas nylanserade märke Ivy Revel?
 
 
Själv är jag lite kluven. Å ena sidan så tycker jag att kläderna är superfina och jag skulle absolut kunna klä mig i varenda plagg, men å andra sida så är jag lite fundersam över målgruppen och tanken bakom kollektionen. Jag har egentligen inga problem med priserna om det inte var så att man kan hitta i stort sett likadana plagg på Gina, Bikbok, H&M osv till ett billigare pris... Varför ska man då köpa Ivy Revels plagg? Är de i extra bra kvallité? Är de tillverkade på ett "rättvist" sätt? Jag tror helt enkelt att Ivy Revel måste utmärka sig från mängden och nischa sig lite mer!
 
Annars tycker jag att det är grymt att Kenza satsar på det hon älskar och hon lär sig säkert med tiden (inte för att jag är någon expert men men..)
 
 
1 astrid:

skriven

Tycker vissa plagg är väldigt fina, men som du säger så kan man hitta billigare liknande på h&m osv :)

2 Ronja:

skriven

håller med dig, synd bara att det är så mycket överpris på vissa plagg annars hade jag köpt allt typ :)

3 Elin:

skriven

Åh vad fin den långa svarta klänningen va!♥
-
Förlåt om du inte tycker om denhär typen av kommentarer, men tyvärr är jag så patetisk och ber dig om att rösta på mig i en fototävling.. Jag gör gärna nåt i gengäld om du vill :)♥

Rösta här: http://ainaphoto.blogg.se/2013/june/finalisterna-till-fototavlingen.html

4 rebecca:

skriven

Håller med dig till fullo! Det är inte som att man inte ser liknande plagg överallt :P

Kommentera här: