Easy

Hoppsan, det råkade visst bli en liten bloggpaus.
Har spenderat en härlig helg ute på "landet" med massa god mat, trevligt sällskap och lite rosé.
Nu känns det ganska tungt att vara tillbaka på jobbet efter en liten mini-semester, längtar så otroligt mycket efter tre veckors ledighet!
 
Idag har jag för övrigt haft på mig denna Jumpsuit som är ett rea-fynd från Bikbok. Gillar den verkligen, mest för att den är så skönt. Matchade enkelt med ett par sandaler från London och ett tunt armband. 
Idag är det löning, så jag och Lukas (och miljoner andra stockholmare misstänker jag) ska åka och storhandla, sen ska jag visa mina nya naglar.
 
Over and out!
 
 
1 nikitaam:

skriven

SUperfint :)
Kika gärna in hos mig vettja, delar precis ut en superbra rabattkod hos goattention :) ha en fin dag!

2 KMstyle:

skriven

riktigt fin!:)

3 Emelie Bergström:

skriven

åh så snyggt!

Kommentera här: