Run to the hills

Nyss kommit hem från en springrunda, visserligen bara 3km, men känslan man får efter en löptur är nästan oslagbar. Avslutade med 3x15 situps, 3x15 rumplyft och 1,5 min plankan så nu känns hela kroppen skönt slut. 
 
 
Ska försöka köra stenhårt på träning + äta nyttigt i hela juli enda fram till min semester. Under semestern ska jag åka utomlands och förhoppningsvis ha så fullt upp med andra roligheter att jag inte hinner träna ;)
 
Nu, middag!
 
1 fanny - flyttar till LA i sommar:

skriven

Ja i juli är det träning träning varje dag!!

2 Frida:

skriven

Sv: Ja, kommer bli awsome! :}

3 Jackie:

skriven

Gosh vilken fin bikini - det stod inte var den kommer ifrån eller där du tog bilden?

Svar: Jag har haft bilden på min dator hur länge som helst, men tror att den kommer från något tumblr konto. Håller med om att bikinin är fin!
Amanda

4 Malin:

skriven

Säg aldrig ''bara 3km'' eftersom varje steg räknas! Någonting är alltid någonting! :) kram på dig och keep up the good work!

Kommentera här: