Härliga sommar

Hej finisar!
 
Det råkade bli en oplanerad bloggpaus i helgen. I blame the weather! Hur som helst så har jag hunnit med en massa roligheter, en inflyttningfest som blev något av en reunion för min gamla gymnasieklass, picknick i tanto och en massa solande. Och så jag jag och Lukas "flyttat" tills hans gamla hem där vi kommer bo i ca tre veckor medans hans föräldrar är borta. Grillat varje kväll!
 
Idag var det också riktigt härligt väder så jag passade på att ha klänning på mig.
Klänning från H&M, Skärp från London, Ballerinas från London, Armband från Ur och Penn, Väska från MK. Har även ett par rosa shorts från bikbok under klänningen för att undvika rumpchock ;)
 
Nu blir det middag (grillat så klart)!
 
 
1 klara ericsson:

skriven

Älskar din stil!

2 ADARAS.se:

skriven

Snyggt! :)

3 Madeleine Jonsson:

skriven

Snyggt

4 Malin:

skriven

Men åhhh SÅ snygg den klänningen var på dig! Hoppas den finns kvar i butik!
Kram snygga du.

Svar: Tack finis! Köpte den för typ två år sedan så den finns nog inte kvar ;)
Amanda

5 frida:

skriven

så fin design du har! :)

Svar: Tack söta!
Amanda

6 Dana :

skriven

Snyggt!

7 Josephine:

skriven

Snyggt!

8 Annika:

skriven

Snyggt :)

9 Fashion Safari:

skriven

så fint!

Kommentera här: