Cute

Såg denna topp på Annis blogg och blev lite smått förälskad. Gilar verkligen toppar och töjor med volangkant. Denna skulle jag gärna matcha med vita jeans, några diskreta smycken och ett par snygga boots.
 
Skönt att det är fredag idag! För mig blir det en kort arbetsdag och sen ska jag på inflyttningsfest.
 
1 Solin:

skriven

Supersöt!

2 Johanna Gustafsson:

skriven

Jättesnygg!

3 Fatma:

skriven

Söt :) Men jag har aldrig på mig grått för då syns svettfläckar så tydligt!

4 Felicia:

skriven

vill se den på för att se hur den ser ut så ska kika på gina!!!

puss

5 Malin:

skriven

Jaaaa! Visst är den fin?! Har spanat in den lite smått!
Hoppas du haft en fin helg.
Kram

6 Hanna:

skriven

riktigt söt!

Sv: jag med! supersnygg är den :)

Svar: Eller hur!
Amanda

7 Johanna-modemamma:

skriven

Super söt!
Kram

Kommentera här: