Windy

Så här ser jag ut idag i ett regnigt Stockholm. Vädret ger verkligen ingen inspiration.. Jag vill ju ha skinnjacka och ballerinas och ljusa färger!
 
Jacka från Lindex, Tröja från Bikbok, Sjal från Egypten, Byxor från H&M, Gummistövlar från Viking. Har fått hjärnsläpp och kommer inte ihåg vart väskan kommer ifrån (jag orkar inte gå till hallen och kolla på etiktten heller...)
 
Lukas och jag har precis vart och storhandlat. Det är så härligt med ett välfyllt kylskåp! Nu blir det pasta med kräftstjärtar. 
1 sararutberg:

skriven

Snygg outfit! Jag gillar det lite exotiska med sjalen från egypten!

Svar: Tack tack!
Amanda

2 SOFIA ღ:

skriven

sv: tack så mycket :D
kram

3 B R O W N S U G A R:

skriven

Snyggt!

4 Karin Lygnersjö:

skriven

Sv:v Ja precis, det är ju lättare sagt än gjort! Sjukt jobbigt när man överanalyserar allt hela tiden :/

5 Sari:

skriven

Snyggt!

6 Petra Svensson:

skriven

Många år sedan, men vilka fina stövlar!
Vet du vad modellen heter?
Har du kvar dem än? Är det bra kvalitet på dem och är de bekväma?
Hälsningar från Petra i Göteborg

Kommentera här: