Oh sunny day

Har haft en mysig dag idag. Tänk vad mycket lite solljus kan göra! Min fina kollega Laura gick på mammaledighet idag så vi firade givetvis av henne med tårta. Jag vet inte om jag har nämnt det, men vi äter sinnessjukt mycket tårta på mitt jobb (alltid från Vetekatten, kan deras sortiment utantill by now). Men men, jag klagar inte. 
 
 
Hoppas ni har haft en fin dag ♥
 
1 En flicka som är stark:

skriven

Åh vad jag vill jobba på ditt jobb ;)

Svar: Haha, ja det har sina fördelar!
Amanda

2 MICAELAS:

skriven

SVAR: Ja, jag hoppas att jag gillar det :)

3 Maria:

skriven

sv: åh vad härligt! fina bilder förövrigt :)

Svar: Tack tack :)
Amanda

4 B R O W N S U G A R:

skriven

Så härliga bilder!

Svar: Tack söta!
Amanda

5 jennifer:

skriven

Det tycker jag absolut!
Använder den alltid under sminket och det är verkligen jättebra! Har inte haft en enda torrfläck eller finne efter jag började använda denna! Den är även anpassad för torr till normal hy! :)

Svar: Det låter ju jättebra eftersom jag har torr till normal hy!
Amanda

6 Y A S M I N E:

skriven

Hur kommer det sig att ni fikar så ofta? SÅ många kan det väl inte vara som går på mammaledighet? Haha :)

Svar: Haha, nja fyra på ett år är visserligen ganska många! Men vi firar även allas födelsedagar med tårta. Och så är vi väldigt duktiga på att ta vara på kanelbullens-dag, fettisdagen, våffeldagen osv ;)
Amanda

Kommentera här: