London calling!

Imorgon åker vi! Åh, vad jag ser fram emot detta.
 
 
Det ska shoppas, ätas god mat, drickas öl och kollas på fotboll. Och bara... vara!
 
Om ni har några London tips får ni gärna dela med er!
 
1 Cajsa Torres:

skriven

Åh väldigt avis! Hoppas du får en underbar resa :)

2 Liuza:

skriven

åh så roligt!!

3 Natalie Salazar:

skriven

älskar väskan!

4 frukallgren.blogg.se:

skriven

svar: FYSATAN VAD AVIS!! Hoppas du får fint väder och hittar en fin bikini :D

5 Josephine Einarsson:

skriven

Hej! Vill du ha chansen att bli länkad på fyra olika bloggar? :) Klicka in här då: http://photomemorys.blogg.se/2013/april/gissa-temat-2.html och var med & tävla!

Ha en fortsatt grym dag!
Kram

6 moa:

skriven

Gud vad fuskit! Men ha så himla skojsigt och visa allt du har shoppat sen!

Svar: Absolut, det kommer bli ett par inlägg med bara shopping! Haha
Amanda

7 Victoria:

skriven

Åh så kul! Lite London tips:

- Drick afternoon tea på the Ritz eller Dorchester.
- Ät brunch på The Breakfast Club.
- Strosa runt på Camden Market.
- Picknick i Hyde Park (om vädret tillåter det)

8 Paulicious:

skriven

Åh jag älskar London! Avis på dig ;)
Titta gärna in på min nya blogg och lämna en liten kommentar så blir jag glad! Kram :)

9 Josefin -My Happy Days-:

skriven

Guu så underbart, vill också åka dit :-)

Have fun!

10 Yoannah:

skriven

Åh va kul! Jag har länge tänkt åka till London men det har inte blivit av.
Hoppas du får en kanonresa!

11 MADDISENJ.SE:

skriven

Åh vad kul med London, nu var det ett par år sedan jag var där senast. Men älskar deras Topshop på oxfordstreet, den är fab! Även Miss Selfridges, victorias secret!!

12 B R O W N S U G A R:

skriven

Såå kul :D

13 C:

skriven

Så härligt det låter!

14 Isadora:

skriven

Men åh vad kul!!

15 Astrid:

skriven

Riktigt fin blogg du har!

16 *:

skriven

Hoppas du har en underbar resa! :)

17 Nina:

skriven

Hoppas du hade riktigt trevligt i London, det är ett ställe som jag skulle vilja åka till =)

18 Zelda:

skriven

åh hoppas du hade det bra!har alltid velat åka till London.

Kommentera här: