Cute

Älskar det här mobilskalet som finns att klicka hem på The Bombshell
 
 
Blir nog ett köp när jag kommer hem från London. Men då måste jag nästan köpa nagellacket också och vara alldeles matchy matchy!
 
1 Louise:

skriven

Ja, ska man ha det där får man köra på nagellacket med! ;-)

2 Matilda:

skriven

Oj haha! Innan jag hann läsa texten och såg kameran trodde jag att det var ett riktigt nagellack! :) Fin blogg förresten

Svar: Tack! Ja, det ser verkligen ut som ett riktigt nagellack. Så sött :)
Amanda

3 EMMAWHO:

skriven

Så snyggt!

4 EVELINA:

skriven

Riktigt coolt skal! Tog en stund innan jag fattade att det inte var ett riktigt nagellack =P

Svar: Haha, jag vet! Riktigt coolt!
Amanda

5 Elaine:

skriven

Ja det var ritktigt sött! :)

6 Sara - Hold on be strong :

skriven

Snygg färg!!

7 julia:

skriven

Gud vad coolt skal till mobilen!

8 Karolina Donnerot:

skriven

super snyggt!

9 Victoria:

skriven

Åh, vill ha!

10 Malin:

skriven

Bra tips!!! Det är så himla snyggt!!;) vill också ha!

11 Lina S:

skriven

Åh, så snyggt! :)

Kommentera här: