Bracelets and Watches

Något som jag tycker är grymt snyggt är att mixa flera olika armband. Släng gärna in en klocka också! Dessvärre tycker jag 1. att det är ganska obekvämt med saker runt armleden och 2. mina handleder och händer är så smala att det mesta trillar av. Men om man bortser från det så är det grymt!
 
Armbanden ovan finns att hitta på Nelly, förutom drömmen från Hermes såklart. Klockan är från Michael Kors och finns även den att köpa på Nelly.
 
Nu en dusch, middag och mys med pojkvän!
 
 
 
 
1 Anonym:

skriven

Snyggt!

2 ByDeaa:

skriven

GUD VILKEN COOL KLOCKA!!!!
Fin blogg! ;)

3 Lina:

skriven

Hej, måste bara få säga att du har en mycket trevlig blogg! :)

Svar: Tack va glad jag blir! Detsamma :)
Amanda

4 En flicka som är stark:

skriven

SNYGGT :)

5 elinn:

skriven

mycket snyggt! :)
Allt bra? :)
Var gärna med i min veckans blogg!

6 urbanstyle.se/kmstyle:

skriven

har också problemet med för smala handleder, vilket är supertråkigt då det finns hur mycket fina armband som helst!

Svar: Ja det är verkligen irriterande! I-landsproblem visserligen men nog så jobbigt ändå ;)
Amanda

7 Erika Cao:

skriven

Åh så mycket snyggt!!

Kommentera här: