The sun is shining

Härligt väder = dåligt bloggande.
Ja, man måste ju passa på att njuta medans man kan!
 
Idag har jag på mig bootcut jeans från H&M, blus från Odd Molly, pälsväst från Vila, väska från Longchamp, skor från Forever21 och halsband från River Island.
 
Nu ska jag försöka lösa det eviga problemet..vad ska man äta till middag? ;)
 
1 B R O W N S U G A R:

skriven

Sjukt snyggt!

2 Madeleine Jonsson:

skriven

Så snyggt!!

3 Ebba Molin:

skriven

SV: Åh tack!

4 Ester, Amanda, Tora & Elin:

skriven

Fiiint!

5 SOFIA ღ:

skriven

sv: Det var det verkligen hihi :)
Supersnygg outfit! kram

6 Sari:

skriven

Så snyggt!

7 Turid:

skriven

Åh, ser att jag nog också ska plocka fram min pälsväst, alldeles glömt bort den å nu kan det vara för sent:-)

Svar: Nja, några fler dagar med pälsväst väder lär vi få ;)
Amanda

8 Kajsa:

skriven

Himla snygg outfit! :)

Kommentera här: