In love

Såg den här klänningen hos Frida och blev helt kär, vilket är ganska märkligt eftersom den inte är alls min stil. Men jag känner bara ett sånt galet ha-begär så denna klänning blir det första som jag kommer lägga den efterlängtade lönen på.  
Zara 559kr
 
Testade storlek XS som satt som en smäck men jag är lite rädd att jag inte kommer kunna sitta ner i den. S var slut på drottninggatan men jag hoppas att den finns i Sturegallerian eller på Hamngatan!
 
1 Yvonne:

skriven

Ja! Började idag, börja du också! ;)

PS. Grymt snygg klänning!!!

2 Linn Bank:

skriven

Så fin klänning!!!

sv: Tack så mycket! :D

3 Amanda Johansson:

skriven

Åh vad fin och somrig!

4 Victoria:

skriven

Så fin!

5 sara:

skriven

Den är super snygg! :)

Jasså du är inte för så mycket kordination på träningen, det älskar jag! ;)

6 ana:

skriven

så härliga färger =) riktigt fin


http://fashionising.se

Kommentera här: