Challenge

Hittade denna challenge på Yvonnes blogg. Är ni med oss?
 
På lördag tänker jag dra igång, nu jäklar ska jag få ett snyggt ass!
 
För övrigt ska jag och min kärlek strax på bio och se Fast and Furious, så vi hör nog inte något mer idag. 
 
1 B R O W N S U G A R:

skriven

good luck :)

2 Amanda:

skriven

Jag ska prova! :D

3 k.d:

skriven

jag är på!

4 astrid:

skriven

sv: tack så mycket :)

Man kan ju alltid försöka, men jag hade nog inte klarat den utmaningen haha

5 LIuza:

skriven

åh va nice, brukar squatta ganska ofta men en challenge gör ju de roligare :D

Svar: Eller hur! Gjorde mina 55 st i löpspåret idag :)
Amanda

6 jenny:

skriven

A på! Gjorde femtio i morse så nu är det bara att hänga på ;) Bakgrundsbild på datorn!

Svar: Heja heja! Gjorde mina 55 i löpspåret tidigare idag ;)
Amanda

Kommentera här: