Lovely

Enda sen jag såg bilden nedan har jag vart på jakt efter en liknande kjol och nu har jag äntligen hittat en! Kommer från Mango och kostade 299kr. Kap, kallar jag det!
 
 
Gillar att den går att använda på så många sätt, bara att dra upp den så blir det en klänning. Eller knyta upp sidorna så blir det som en assymetrisk topp. Ni kommer definitivt se den på många outfits i vår och sommar!
 
1 Fashion Blogazine:

skriven

Vilken fantastisk kjol!

2 Mathilda ♥:

skriven

Gud vilken snygg kjol! & vilken fin blogg du har! :D

SV: Tack så jätte mycket!

Svar: Tack och tack! ;)
Amanda

3 ANNAWII:

skriven

Åhhh den vill jag ha!!

Svar: Den är helt underbar! Skulle nog vara jättefin på dig :)
Amanda

4 Frida:

skriven

Älskar outfiten till vänster! Så snygg från topp till tå! :}

Sv: Tackis! :) Kram

5 Erika:

skriven

Så snygg!! Vilken storlek tog du? och hur lång är du? Vill ha långa kjolar till i sommar men de i S är alldeles för långa och jag är ändå 167 cm.

Svar: Den är i storlek S! Jag är 170cm lång och den är i längsta laget tyvärr, måste ha klackar för att den inte ska släpa i marken.. Förstår faktiskt inte varför långkjolar och maxiklänningar ska vara såååå långa... ;)
Amanda

6 Anna:

skriven

Grymt snygg kjol, billig med ju ! :>

7 Erika:

skriven

Snygg den var!

Kommentera här: