Glossy Glossy

 
Idag hämtade jag ut min andra Glossybox. 
 
 
Jag fick följande produkter i min:
  • Smile Lab - Tandblekning som ska bli superkul att testa. Hoppas det funkar!
  • Da Vinci Cosmetics - En ljusrosa mineralögonskugga. Inte riktigt min färg, men själva produkten verkar grym!
  • Garnier Skin Naturals - Sminkborttagning. Prefekt! Min har just tagit slut.
  • The Body Shop - Vitamin E dag och nattkräm. Ska bli spännande att testa, hoppas att de blir nya favoriter!
  • Jelly Pong Pong - Återfuktande läppfärg på penna. Inte riktigt min färg igen, men bra produkt ändå.
 
Är riktigt nöjd med denna box. Tror att allt, utom kanske ögonskuggan, kommer att bli använt!
Såg dock på Kenzas blogg att hennes box var nitad, tyvärr verkade inte vi vanliga dödliga få samma vilket var lite tråkigt. Aja, väldigt kul att testa på Glossybox i alla fall, tycker jag!
 
Att prenumerera på Glossybox kostar 139kr i månaden och ni signar upp er här
 
1 B R O W N S U G A R:

skriven

Jag fick lite annorlunda saker :}

Svar: Aa jag såg att några fick nagellack och sånt, men jag är nöjd med min ;) Hoppas du också är det!
Amanda

2 Emma:

skriven

Vad kul att få hem lite skönhetsprodukter :)

Svar: Jaa, superkul, som mini-julafton varje månad ;)
Amanda

Kommentera här: