London shopping: Part One

Victoria´s Secret. Det kändes ungefär som att jag hade dött och kommit till himmelriket. Vi besökte det på Bond Street som var gigantiskt, fyra våningar om jag inte tar helt fel. 
Det är väldigt lätt att göra av med pengar i denna butik, kan jag meddela. Verkligen allt väcker sjuka ha-begär och vips står man där med 24 st olika trosor. 
 
Haha, nej men jag lyckades tygla mig själv ganska bra och kom bara ut med detta:
3 st bodymist (Mango Temptation, Pure Seduction och Coconut Passion). Dessa luktar helt fantastiskt gott. Tror att det var 3 för 30 pund, så runt 300kr för alla. 3 par trosor blev det också. Gillar verkligen alla tre!
 
Längtar redan tillbaka!
 
1 Sara:

skriven

Åh var där i augusti förra året och lyckades tajma in öppningen av butiken, så otroligt fint! Hade det inte varit för att vi bara hade med oss handbagage så hade jag velat ha med mig allt hem! :)

Sen var jag i Miami på vs nu i vintras men den butiken går inte att jämföra med den i London, för det är den finaste jag sett :)

Svar: Jaa, det var verkligen helt sjukt fint! Åkte dit med en näst intill tom resväska och kom hem med en proppfull! Hehe ;)
Amanda

2 Michelle:

skriven

Jätte fin blogg, lust att göra bloglovinbyte?
Kramisar<3

3 Evelina:

skriven

Jag vill också shoppa på Victoria's secret :D

4 Erika:

skriven

Åå älskar VS bodymists! :)

Svar: Me too!
Amanda

Kommentera här: