London shopping: Part Three

Lite skor blev det allt också! Dessa är köpta på Primark och New Look och var pinsamt billiga. Jag brukar alltid köpa på mig ett par billiga ballerinas inför våren och sen använda sönder dem och slänga dem på hösten. Inte så miljövänligt kanske men men.. 
 
 
Tillbaka till skorna; Först har vi ett par enkla sandaler som jag tänker matcha till ljusa jeansshorts och någon fin vit blus. Nästa är ett par nude-färgade supersöta ballerinas med rosett som går att matcha till i stort sett allt. Sen har vi även ett par guldiga ballerinas som sitter perfekt på mina fötter, och sista men inte minst ett par svarta bas-ballerina.
 
Riktigt nöjd!
 
1 Ebba♥:

skriven

Fina bilder, fin blogg, kolla gärna in på min blogg♥

2 Mathilda:

skriven

Gud vilka fina skor!! Vill äga allihop och inte minst de första sandalerna, underbara!

Svar: Ja, de är helt underbara! Och runt 60 spänn betalade jag för dem. KAP! :) <3
Amanda

3 Cornelia:

skriven

Gud vad fina, ska faktiskt till London snart så ska se om jag hittar lika snygga skor! :)

Svar: Åh vad härligt! Längtar tillbaka! Du kommer garanterat komma hem med massa snyggt :)
Amanda

4 Johanna-modemamma:

skriven

Wow så mycket fina skor!!!
Underbart!
Kram

Svar: Jag håller med! Tack :)
Amanda

5 clara:

skriven

åååh, så himla finaa

Kommentera här: