In my dreams

Det finns några märkesväskor som ligger mig extra kärt om hjärtat. Har vart på jakt efter den svarta Michael Kors väskan med guldiga detaljer ett tag nu men dessvärre är den slutsåld. NK ska dock få påfyllning när som helst så då slår jag nog till.
 
1. Michael Kors Hamilton
2. Alexander Wang Brenda
3. Louis Vuitton Noe
4. Mulberry Alexa 
 
Sedan skulle jag givetvis inte tacka nej till varken en Chanel eller en Birkin-bag, men hur mycket pengar jag ens har kommer jag aldrig ha samvete att köpa en väska för över 10,000kr. Nä, vid Alexan (ca 9500kr för den mindre modellen) går min smärtgräns... Och redan det är ju ganska sjukt. 10000kr för en väska. Är man modegalen så är man!
 
1 Michelle:

skriven

VIlket program använder du för att kunna göra collage och sånt?
Kraaaam<3

Svar: Just det här är faktiskt gjort i paint :) Annars brukar jag använda picasa som finns att ladda ner gratis!
Amanda

2 julia:

skriven

Det är sjukt snygga väskor, men ja. 10 000 är ett ganska saftigt pris...

3 Isadora:

skriven

Älskar Michael Kors väskan!!

4 Matilda:

skriven

Såg att du köpt Michael kors väskan nu. Jag har beslutsångest angående om jag skall köpa en sådan eller inte. Är du nöjd med din?

Svar: Jag är hur nöjd som helst med min! Tycker att det är den perfekta vardagsväskan. Köpte min i London och betalade ungefär 3000kr så den är ju inte farligt dyr heller :)
Amanda

Kommentera här: