White and gold

Detta fick följa med hem från BikBoks rea. En vit peplum topp (har letat som en tok efter en topp i denna stil men inte hittat någon som passar min kroppsform) och ett guldigt halsband.
Betalade runt 130 kr för toppen och 60 kr för halsbandet. 
 
Nu ska jag försöka kurera mig mot förklylningen som jag känner är på väg och sen ska jag till tvättstugan! 
1 Fatmas Shop:

skriven

Grymt snyggt!

2 jennifer:

skriven

Åh tack!!
Snyggt :)

3 IDA - Beautysecrets by me ♥:

skriven

Supersnyggt :D

4 fanny:

skriven

riktigt snyggt halsband!

5 ninareunanen:

skriven

Snyggt och fyndigt! (Y)

6 emilia.webblogg.se:

skriven

åhh älskar halsbandet !
Allt bra :)

7 Diman Dilir:

skriven

åå så fina!

8 Sara Ekman:

skriven

Jättefint :)

9 Elin Jonsson:

skriven

Sv; Eller hur! :)

10 Dana:

skriven

Vad fina!!

11 Johan:

skriven

Snygg topp och snyggt halsband.

12 Tess:

skriven

Tusen tack fina du, vad glad jag blir! :) Kram

13 Jasmine Lundvall:

skriven

Åh vad fint!

14 Malin:

skriven

Wow vilka fynd! Jättesnygga dessutom;)

15 Rövarmamman:

skriven

Super fin shopping! :)

16 Anna:

skriven

Halsbandet var himla tjusigt, måste nog springa till Bikbok snarast möjligt! :>

17 Iza:

skriven

Vitt och guld är nog snyggaste kombon som finns! Jättefint! (Y)

18 Amanda:

skriven

Fina! :)

Kommentera här: