Tattoos

Idag är jag hemma och sjuk. Jösses vad det är synd om mig när jag är sjuk..haha..'
Fördriver i alla fall tiden med att kolla på tatuerings-inspiration. Har hur länge som helst drömt om en fjäder på revbenet men det är något som stoppar mig hela tiden. Men, i år ska det bli av!
Detta gillar jag, små nätta och svart-vita tatueringar.
 
1 Jennifer:

skriven

Det är väldigt fint med små och betydelsefulla tatueringar, men jag är inte så förtjust i tatueringar som täcker hela kroppen typ hehe ;)

Skulle vara jättekul om du ville kanske ställa en eller flera frågor till min frågestund här: http://jjennaa.blogg.se/2013/june/fragestund.html#comment

Jag beklagar verkligen om du inte gillar såna här kommentarer.

2 Nicki:

skriven

hoppas att du kryar på dig! Är också sugen på en tatuering (har en) men vet inte riktigt vad än...

3 ALEXANDRA:

skriven

Jag är rätt sugen på en femte tatuering just nu :)

Kommentera här: