VS ♡

Var inne på Victoria´s Secrets nya butik på Arlanda en snabbis igår. Men jag höll i plånboken och sparar mig till LONDON! Bara lite drygt två och en halv vecka kvar nu, äntligen ska jag få åka till denna stad som jag har drömt om så länge. 
 
Det kommer lätt bli en bikini från VS där i alla fall. Titta så mycket snyggt!
 
 
Victoria´s Secrets
 
 
 
 
1 Emelie:

skriven

Jätte snygga bekinisar :)

2 Victoria:

skriven

Åh vilken trevlig blogg :) jag skulle mer än gärna vela beställa en VS bikini!!! sjukt fina!

Svar: Åh tack så mycket :) Ja, dom är grymma. Love it!
Amanda

3 Sara Ekman:

skriven

Älskar deras bikinisar! :)

Tyvärr lossnar pärlorna på Caviar Manicure ganska lätt, men det är ju kul att göra till speciella tillfällen :)

4 Amanda:

skriven

Det blir det för mig också! såå snygga!

Kommentera här: