Today´s

 
Idag bär jag Jacka från Lindex, Tröja från Hunky Dory, Linne från Zara, Halsduk från H&M, Väska från H&M, Jeans från Cubus och slutligen skor från Skopukten. Både jackan, tröjan och skorna är nya så ni får se bättre bilder sen!
 
 
Kvällens planer är middag och bio med Sara. Ska äntligen få se "Silver Linings Playbook", eller "Du gör mig galen" som en översättare med en mindre bra dag på jobbet översatte titeln till. 
 
 
1 Felicia:

skriven

Supersnygg outfit! :D

Svar: Tack så mycket!
Amanda

2 Michelle Osein:

skriven

så snyggt :)

Svar: Tack :)
Amanda

3 Pouline Gernes:

skriven

sv: tack! x

4 hanna althea:

skriven

Oj, vad jag känner att jag är efter på filmfronten! Har inte hört om någon av dem.

Får jag bara fråga, var får du din klädinspiration ifrån? och vilka är dina favoritbutiker? :) Jag tycker att det är himla kul och inspirerande att få höra hur andra tar in modet! kram

Svar: Haha, då rekommenderar jag att du ser den! Riktigt bra faktiskt :)
Hmm, människor på stan tror jag är min största inspiration. Jobbar mitt i Sthlm city så man ser ju en hel del välklädda kvinnor (och män). Bloggar inspirerar också! Har nog ingen direkt favoritbutik, det varierar så mycket. Just nu har Zara mycket fint ;) Kram!
Amanda

5 JUNITJEJ:

skriven

Vilken snygg jacka!

Svar: Tack så mycket, den är fantastisk!
Amanda

6 jennifer:

skriven

Tack så mycket!
Snyggt!

7 Natalie:

skriven

Hej!

Jag är en bloggare som har min blogg på scenbloggens portal där bloggare är vana att stå i rampljuset.

Min blogg handlar om Mode, hälsa, träning och modellande och massa event och mycket mer.

Kolla gärna in den.
http://scenbloggen.se/nataliehenning

8 linda:

skriven

åh fint1 :D

Kommentera här: