New jeans

Köpte dessa jeans för någon vecka sedan. Har vart på jakt efter ett par ljusa slitna jeans ett tag men inte hittat några som uppfyllt alla krav. Dessa kommer från Cubus och kostar 500kr, om jag inte minns fel.
Dessvärre är de liiiite för tighta så jag har gått omkring som en stoppad korv i lägenheten och försökt töja ut dem . Lukas anser att jag är en idot som köper för små jeans, men detta är inte mitt första jeansköp så jag vet ju att förr eller senare så kommer de att töja ut sig. Bara att stå ut ett par dagar till så kommer jag ha de perfekta vårjeansen sen!
 
1 Emelie:

skriven

Vill också köpa sånna! Kolla gärna min blogg!

2 marina:

skriven

Snygga. :)

3 :

skriven

svar: ja det är supersnyggt :)

4 Johanna:

skriven

Snygga jeans. :)

5 Iisa:

skriven

Vad snygga jeans, skulle vilja ha såna!

Svar: Ja, dom är grymma! Så köp :)
Amanda

6 Amelia:

skriven

jag tycker de sitter jättesnyggt:)

Svar: Tack! Brukar ha svårt att hitta jeans som sitter bra ;)
Amanda

7 Erika:

skriven

Vad snygga dem var! :)

Svar: Tack snälla! :)
Amanda

Kommentera här: