Necklaces

Något som jag tycker är riktigt snyggt är att blanda flera tunna halsband i olika längder. Snyggast blir det om man bär det till en i övrigt enkel outfit, typ vit skjorta och ett par snyggt slitna jeans. 
 
 
Dessa halsband kommer från BikBok och Google. 
 
Härligt väder vi har idag!
Ska fixa lite brunch och sen ge mig ut i solen.
 
1 Johanna-modemamma:

skriven

Instämmer, så läckert!
Vilken fin och härlig blogg du har.
Gillar din stil.
KRAM

Svar: Åh tack så jättemycket! Detsamma :)
Amanda

2 yasmine modell mamma och fru:

skriven

fina
allt bra?

delta gärna i min tävling genom att gilla bilden på min son kram

http://www.facebook.com/photo.php?fbid=448146465260882&set=oa.148049142029762&type=1&theater

3 Amanda [SPONTAN]:

skriven

Åh, det är superfint att ha!

4 marie:

skriven

Fint :)

5 moa:

skriven

Verkligen jättefint! Min dröm-accessorar är det fin hajtands-halsbandte från Givenchy, PERFEKTION!

Svar: Åh ja! Det är så fint!
Amanda

6 Felicias mode:

skriven

Gud va snygga!! :)

7 Ida:

skriven

Älskar tunna guldhalsband!

8 amanda:

skriven

har ett liknande det med hästskon, älskar det!

Kommentera här: