Morning news

Som ni säkert redan har hört så kommer Mary-Kate och Ashley Olsen att designa en kollektion för BikBok till hösten.
 
Så här står det på BikBoks hemsida:
"The collaboration includes three collections available during fall season 2013. The collections are based from Mary-Kate and Ashley’s inspiration and views on current trends, with the Scandinavian It-girl in mind."
 
 
Och vad säger jag då? Jo, jag säger att jag verkligen ser fram emot detta. Kommer ihåg för några år sedan när ALLA ville ha deras boho-stil. Nu har väl intresset svalnat något, men designa kan de ju... Checka bara in deras egna märke, The Row, så ser ni!
 
1 KMstyle:

skriven

ska bli så spännande att se kollektionen!

Svar: Ja, ser faktiskt verkligen fram emot det!
Amanda

2 Karin Lygnersjö:

skriven

Detta har helt gått förbi mig, men vad glad jag blir! Ska verkligen bli spännande och se :)

Svar: Verkligen! Tror att det kommer bli superbra :)
Amanda

Kommentera här: