Lyxfrukost

Har verkligen fått en hang-up på bananpannkakor. Supergott och relativt nyttigt (ja, nyttigare än vanliga pannkakor i alla fall). Idag gick jag upp en kvart tidigare för att kunna unna mig en riktigt lyxfrukost!
 
 
Jag exprimenterar dock fortfarande med receptet för att få fram de godaste och mest lätthanterliga pannkakorna. Mina går söder 90% av gångerna, men det går ju att äta ändå. Själva grunden är i alla fall mixad banan, ägg och kesella. Sen har jag provat att blanda i vatten, proteinpulver, mjölk, kokos osv... Ja, inte allt på en och samma gång då. 
 
Aja, try it! Och meddela mig om ni hittar det perfekta receptet.
 
1 Linda:

skriven

HAHAH! men visst är det underbart!? haha då vet jag att jag inte är ensam om att tycka är detta är guds gåva till människan, eller om du skulle få välja en sak att äta för resten av ditt liv så kan jag med all rätt välja just bananpannkakor! ;D

haha <3

Svar: Haha, ja! Det är otroligt gott :)
Amanda

Kommentera här: